Tags

, , , , , , , ,

15538098745_915900559a_o
Χτες λοιπόν το προφίλ μου στο φέισμπουκ κατέβηκε -για λίγο ευτυχώς- βέβαια όλη αυτή η ιστορία δεν έχει τελειώσει, αλλά που θα μου πάει.
Βλέπετε κάποιος είπε ότι το προφίλ μου στο φέισμπουκ πρέπει να κατέβει γιατί το Soumada Sou δεν είναι αληθινό όνομα.

Θέλω λοιπόν να βγω και να δηλώσω ότι με λένε Soumada Sou και είμαι καλά.
Ναι μπορεί να με ξέρεις και σαν Λυγερή Γαΐτη ή ακόμα και σαν Λιγκα Λου, αλλά τα τελευταία 2.5 χρόνια δηλώνω Soumada Sou και στην τελική αυτή είμαι, αφού έτσι με λες και εσύ.

Και ναι είμαι καλά, πάρα πολύ καλά για την ακρίβεια. Γιατί μέσα από το εφμπι έλαβα άπειρη αγάπη από κόσμο που δεν γνωρίζω προσωπικά.
Και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους… Μπορεί να ακούγεται χαζό ή παιδικό αλλά είναι αλήθεια.
Και αν τρόμαξα για ένα λεπτό όταν μου κλείσανε το προφίλ,
ήταν γιατί κάπου μέσα στην τεχνολογία και στο ίντερνετ θα χανόντουσαν όλα αυτά τα καλά λόγια που μου γράψανε, μαζί και οι φωτό που μου στείλανε από τις φακές με την συνταγή μου.
Άκλαυτο θα πήγαινε το ινμποξ μου, που ήταν γεμάτο από μηνύματα αγάπης. Που κατάφεραν όλο αυτό το τρέμουλο που είχα, που εκτέθηκα -για πρώτη φορά- στην τηλεόραση μπροστά σε τόσο κόσμο, να μου το μετατρέψουν σε ένα πλατύ χαμόγελο. Τόσο μεγάλο και συνεχόμενο που στο τέλος πονούσαν τα μάγουλά μου.

Και ξέρεις χάρηκα 100 φορές για τα καλά λόγια και τα τηλέφωνα των φίλων μου.
Ναι αυτών που αυτά τα 2.5 χρόνια με στηρίζουν, με καταλαβαίνουν και με δικαιολογούν μιας και είμαι χαμένη στην κουζίνα μου.
Όμως χάρηκα 1000 φορές παραπάνω για τα καλά λόγια όλων αυτών που δεν ξέρω προσωπικά. Όλους όσους τους γνωρίζω μόνο από το φέισμπουκ. Και δεν ξέρω αν όλο αυτό είναι βίρτουαλ και ψεύτικο, εγώ ξέρω ότι το χαμόγελό μου ήταν αληθινό. Όπως όλα αυτά που σου γράφω τώρα εδώ και ας τα γράφω με ψευδώνυμο.

Και αφού τα λέμε όλα θα σου πω κάτι ακόμα, κάτι που εμένα μου έδωσε πολύ περισσότερη χαρά από τα λίγα μου λεπτά στην τιβί. Και ελπίζω να χαρείς και εσύ μαζί μου, αφού από εδώ και πέρα θα με διαβάζεις κάθε μήνα στο αλάτι&πιπέρι.
σσσσσσσ…www.alatikaipiperi.gr
Γιατί η αλήθεια είναι ότι όταν ένας άνθρωπος που θαυμάζεις για τις γνώσεις του και την πορεία του σε αυτόν τον χώρο, σου συζητήσει κάτι τέτοιο απλά πετάς στα σύννεφα. -Πετάς και την σκούφια σου εδώ που τα λέμε-.
Αλλά πώς να στο πω, είναι σαν να μου έδωσε ένα ok, ότι κάτι κάνω σωστά και για μένα αυτό είναι ένα σπρώξιμο να πάω παραπάνω.

Έλα πες μου ότι χάρηκες…

Και να ξέρεις περιμένω πώς και πώς το καινούργιο Χριστουγεννιάτικο τεύχος. Δεν θα σου πω τι σου ετοίμασα είναι έκπληξη, θα πρέπει να περιμένεις…
Ενδιάμεσα όμως μπορείς να φτιάξεις αυτό που θα σε ζεστάνει με τα κρύα που πιάσανε.

Κουνουπιδόσουπα

750-800γρ κουνουπίδι, τα μπουκετάκια του
2 μέτρια προς μεγάλα κρεμμύδια
1 κουταλιά της σούπας πάπρικα καπνιστή
1,5 κουταλιά της σούπας κόλιαντρο σε κόκκους, που θα το τρίψουμε στο γουδί
2 σκελίδες σκόρδο
Μια χούφτα σέλινο
Ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι
Ζωμό από κοτόπουλο ή λαχανικά (προαιρετικά)

Για το λάδι
6-8 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 σκελίδα σκόρδο πατημένη
1 κουταλάκι πάπρικα
1 κουταλάκι σπόρους κόλιαντρο μισό σπασμένους

Σε μια κατσαρόλα σοτάρουμε καλά τα κρεμμύδια μέσα σε λίγο ελαιόλαδο. Προσθέτουμε την πάπρικα, τον κόλιαντρο και ψήνουμε τα κρεμμύδια μέχρι να καραμελώσουν, να αρπάξουν και λίγο, αυτό είναι που θα δώσει την νοστιμιά. Προσθέτουμε το σκόρδο, το σέλινο και το κουνουπίδι, ανακατεύουμε και σκεπάζουμε με ζεστό νερό ή ζωμό ίσα ίσα μέχρι να καλυφθούν όλα τα λαχανικά.
Βράζουμε για 15 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν.
Ύστερα αποσύρουμε την σούπα από την φωτιά, αφαιρούμε μισή με μία κούπα από τα υγρά της και την πολτοποιούμε. Αν θέλουμε πιο αραιή υφή την αραιώνουμε με το υγρό που κρατήσαμε ή λίγο έξτρα ζεστό νερό, ανάλογα με το γούστο μας. Τσεκάρουμε στο αλατοπίπερο και είναι έτοιμη.

Παράλληλα, και όσο βράζουν τα λαχανικά, σε ένα μικρό κατσαρολάκι η μπρίκι ζεσταίνουμε λίγο ελαιόλαδο. Προσθέτουμε μέσα το σκόρδο, την πάπρικα και το κόλιαντρο και ανακατεύουμε μέχρι να τσιγαριστεί το σκόρδο. Σουρώνουμε με ένα λεπτό σουρωτήρι ή ένα φίλτρο του καφέ.

Σερβίρουμε την σούπα μας ζεστή με μια κουταλιά από το λάδι.
Αν την θέλουμε ακόμα πιο χορταστική μπορούμε να προσθέσουμε ένα τηγανητό αυγό και (ή) λίγη τριμμένη γραβιέρα.

Να! Κοίτα…
www.flickr.com/photos/92088869@N08/sets/72157646439892183/

πι.εσ. 1
Δεν θέλω να κάνω το προφίλ μου σελίδα… Που μάλλον αυτό θα μου ζητήσει το εφ μπι. Tόσο καιρό το έχω προφίλ και όχι σελίδα ακριβώς γιατί θέλω να είμαι φίλη μαζί σου να μιλάμε και όχι απλά να σου ανακοινώνω πράγματα σε πληρωμένα ποστ και μετά να τρέχω να τα κάνω και σέαρ από το προφίλ μου.

πι.εσ. 2
Σε αυτό το σημείο θέλω να σημειώσω ότι δεν είμαι στα αλήθεια τόσο ντροπαλή, έφταιγε η τηλεόραση.

πι.εσ.3
Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω Ναϊτζέλα

πι.εσ.4
Είμαι πολύ χαρούμενη όταν γνωρίζω από κοντά φίλους μου στο εφ μπι. Τώρα να ξέρεις ανυπομονώ να έρθει η Ν. από την Αγγλία

πι.εσ. 5
Ευχαριστώ Ν., ευχαριστώ και Ζ. που θα σε βάζω σε νέους μπελάδες

μόνο ❤ και όχι άλλα ριπορτς

και για να μην ξάχνεις
www.skai.gr/player/TV/?mmid=254342

