Είναι λοιπόν και εκείνες οι φορές που όλα μου φταίνε. Όλα.
Εκείνες τις φορές μου θυμίζω την γιαγιά μου που δεν ήταν ευχαριστημένη με τίποτα. -Κοίτα που τελικά σαν αυτή θα καταντήσω. –
Μου φταίει η δουλειά, ο Π.Σ., το ψηλό αγόρι, η νόβα που συνδέσαμε την Πέμπτη, τα καινούργια φώτα στην κουζίνα, όλα.
Μου φταίει η ζέστη που δεν ξέρω με τι να σκεπαστώ το βράδυ, η βροχή που δεν μπορώ να βάλω πλυντήριο, η κυρία που με βοηθάει με τις δουλειές του σπιτιού που δεν με έχει πάρει ακόμα να μου πει αν θα έρθει Δευτέρα ή Τρίτη, η κουζίνα που είναι άνω κάτω, το αμάξι που θέλει πλύσιμο μέσα, το ψυγείο που είναι γεμάτο λαχανικά που δεν μαγείρεψα γιατί δεν ήμουν σε μουντ.

Εγώ. Μου φταίω εγώ.

Εγώ, που δεν έχω όρεξη για τίποτα άλλο αυτές τις μέρες, παρά μόνο να τρώω και να κοιμάμαι.
Ξέρω είναι η κατάθλιψη του φθινοπώρου και όπου να ναι θα περάσει.
Αλλά μέχρι τότε να δω τι θα κάνω…
Θα μαζεύω δυνάμεις και λίπος (χαχαχα) για τον χειμώνα!
Ναι! δεν θες να ξέρεις τι έχω φάει αυτές τις μέρες. 
Καμία #prospatheia.

Και τι κρίμα που έχει “φύγει” και η μαμά μου και δεν μπορούμε να ρίξουμε έναν τριαξονικό καβγά, να φύγει όλη αυτή η ένταση και να έρθω στα ίσια μου. Μετά έφταιγα δεν έφταιγα θα της ζήταγα συγνώμη και όλα μέλι γάλα. 
Ναι! είναι και για αυτό οι μαμάδες…

Ανταυτού έφτιαξα κέικ, τάρτα και μαρμελάδα.

Ααααααα… και κανόνισα αύριο να κλειστώ για τα καλά στην κουζίνα. 
Θα έχω τραπέζι στα αδέρφια του Ψ.


Μαρμελάδα Νεκταρίνι με καρδάμωμο, τζίντζερ, λεμόνι και μπαλσάμικο.

1250γρ Νεκταρίνια ή Ροδάκινα ή Γερμάδες (πλυμένα, καθαρισμένα και ξεφλουδισμένα)

1κιλό ζάχαρη

2 κουταλιές της σούπας ξίδι μπαλσάμικο

1 κουταλιά της σούπας σπόρους πράσινο καρδάμωμο

Ξύσμα από 1 λεμόνι

Τζίντζερ 1 κομμάτι 2.5×2.5 εκατοστά περίπου, τριμμένο στον ψιλό τρίφτη
και 2 κουταλιές της σούπας χυμό λεμόνι
Κόβω τα Νεκταρίνια σε μικρά κομμάτια 2×2 εκατοστά περίπου. Μ’ αρέσει να έχει κομμάτια μέσα η μαρμελάδα. Προσθέτω την ζάχαρη, το καρδάμωμο, το τζίντζερ, το μπαλσάμικο και το ξύσμα του λεμονιού.

Τα ανακατεύω καλά και τα βάζω σε χαμηλή φωτιά, μόλις λιώσει καλά η ζάχαρη θέλει περίπου 15 λεπτά, δυναμώνω την φωτιά από χαμηλή σε μέτρια.

Αφήνω την μαρμελάδα να ψηθεί μέχρι να μαλακώσουν τα φρούτα.

Όταν μαλακώσουν καλά, με το “πατητήρι” του πουρέ λιώνω λίγο τα φρούτα.

Δυναμώνω λίγο ακόμα την φωτιά, μέτρια προς δυνατή, και ξαφρίζω την μαρμελάδα.

Τέλος δυναμώνω και βράζω την μαρμελάδα μέχρι να δέσει. 
Αυτό το “δέσει” είναι μεγάλο θέμα και δεν ξέρω πως να στο εξηγείσω σωστά. Φαντάσου ότι στάζω σε ένα παγωμένο πιατάκι μια σταγόνα και την αφήνω λίγο να κρυώσει, όταν την σπρώξω με το δάχτυλο μου στέκεται. 
Δεν ξέρω πώς να σας το εξηγήσω καλύτερα.
Πριν την βγάλω από την φωτιά, ρίχνω μέσα τον χυμό λεμονιού. ανακατεύω καλά και την βγάζω από το μάτι.

Την βάζω ζεστή σε αποστειρωμένα βάζα, τα κλείνω σφιχτά και τα γυρίζω ανάποδα μέχρι να κρυώσουν.


Πώς αποστειρώνω τα βάζα;


Τα πλένω καλά με καυτό νερό και σαπούνι και τα ξεβγάζω. Τα ξαναξεβγάζω και με ζεστό νερό από τον βραστήρα και τα βάζω στον φούρνο στους 50 βαθμούς κάνα 5λεπτο με 10λεπτο για να στεγνώσουν.

τιπ. 1

Αν θες μπορείς να ψιλοκόψεις τα νεκταρίνια ακόμα πιο πολύ. Κάποιοι τα κάνουν και χυμό, αλλά εμένα δεν μ’αρέσει έτσι.
τιπ. 2


Μπορείς να την δοκιμάσεις και με ξύσμα πορτοκαλιού αντί για λεμόνι. Αλλά ο χυμός στο τέλος θα είναι λεμονιού.
τιπ. 3


Όχι εγώ δεν τα ξεφλούδισα γιατί βαριόμουν και λίγο, άσε που δεν με ενοχλεί. Αλλά το σωστό είναι να τα ξεφλουδίσεις.
Να κοίτά…
https://www.flickr.com/photos/92088869@N08/albums/72157658706067619
πι.εσ.1


Ακόμα θυμάμαι τους καβγάδες της μαμάς μου με την γιαγιά.
Τι πλάκα που είχαν. Πόσο μου λείπουν τελικά…
πι.εσ. 2

Βρε μαμά έφυγες νωρίς και δεν ξέρω όταν θα μεγαλώσω αν θα γίνω χειρότερη ή καλύτερη από σένα. 
-Μοναδικό κριτήριο η γιαγιά.
πι.εσ. 3


Σήμερα είχα πει θα έκανα βόλτα στα μουσεία της Αθήνας, που ήταν με ελεύθερη είσοδο. Ούτε αυτό δεν έκανα. Ελπίζω το βράδυ να πάμε σινεμά.
πι.εσ. 4 


Θα ήθελα να δουλέψω στο ΚΠΙΣΝ, αν ξέρετε κάποιον εκεί πείτε μου να στείλω βιογραφικό. Ακόμα και να ποτίζω τους κήπους πάω. 
(Άσχετο το ξέρω)
πι.εσ. 5

Καλό Φθινόπωρο είπαμε;

