Tags

, , , , , ,

IMG_5244

Είναι Σαββάτο 3 μέρες πριν αλλάξει ο χρόνος και το βράδυ έχουμε ένα κάλεσμα.
Έξω βρέχει και σαν γνήσιο γατί δεν έχω όρεξη να βγω από το σπίτι.
Το σπίτι είναι στολισμένο και μυρίζει κανέλα και μπαχαρικά από το ζεστό κρασί
Η τηλεόραση έχει παιδικά. Πόσο θα προτιμούσα να ξαναέβλεπα την Μελωδία της ευτυχίας ή την Μαίρη Πόππινς… αλλά όχι, δεν μου κάνουνε το χατίρι. Την έκλεισα και εγώ, έβαλα μουσική και ξεκίνησα να χαζεύω τα νέα μου βιβλία.
Ξαφνικά ακούω την κοιλιά μου να γουργουρίζει, αλλά επειδή το βράδυ έχω τραπέζι κάνω πως δεν ακούω.
Άλλωστε στο σπίτι δεν έχει και πολλά… μάλλον πολλά έχει, αλλά προορίζονται για αλλού.
Όσο το σκέφτομαι η κοιλιά μου ακούγεται όλο και πιο δυνατά… και όχι μόνο η δικιά μου… κάνουμε πλέον χορωδία. Είναι επίσημο, πρέπει κάτι να μαγειρέψω

Αλλά τι;

Σούπα ψητή με καρότα και κόκκινη πιπεριά

6 μεγάλα καρότα, καθαρισμένα και κομμένα σε λεπτά μπαστουνάκια
3 μεγάλες πιπεριές κομμένες στα 4
3 σκελίδες σκόρδο
2 μικρά κρεμμύδια κομμένα στα 4
1 μεγάλο πορτοκάλι (χυμό και ξύσμα, το ξύσμα το θέλουμε χοντροκομμένο)
1 φύλλο δάφνης
λίγο φασκόμηλο (1 κουταλάκι περίπου αποξηραμένο)
Ελαιόλαδο
Αλάτι
Πιπέρι
Ζωμό (εγώ έβαλα έτοιμο κότας)
Πάπρικα, καγιέν και ξύσμα πορτοκαλιού για το σερβίρισμα

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200.
Σε ένα ταψί απλώνουμε λαδόκολλα και ρίχνουμε όλα τα υλικά μας εκτός του ζωμού. Δηλαδή τα καρότα, την πιπεριά, τα κρεμμύδια, τα σκόρδα με την φλούδα, την δάφνη, τα αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε λάδι, τον χυμό πορτοκαλιού και το ξύσμα του. Τα ανακατεύουμε καλά και τα βάζουμε στον φούρνο και χαμηλώνουμε την φωτιά στους 180 και τα αφήνουμε για καμιά ώρα να ψηθούν ή και παραπάνω αν θέλουμε.

Όταν είναι έτοιμα τα βγάζουμε από τον φούρνο, αφαιρούμε το ξύσμα πορτοκαλιού και βγάζουμε από τα σκόρδα τα φλούδια. Μεταφέρουμε όλα τα λαχανικά σε μια κατσαρόλα με όλα τα υγρά που έχουν αφήσει στο ταψί. Προσθέτουμε ζωμό μέχρι να τα καλύψουμε και λίγο παραπάνω (περίπου ένα δάχτυλο πάνω από τα λαχανικά) και τα βράζουμε για περίπου 20 λεπτά με μισή ώρα.
Αμέσως μετά με το μίνι πίμερ ή με ένα μπλέντερ τα πολτοποιούμε, δοκιμάζουμε στο αλατοπίπερο και η σούπα μας είναι έτοιμη.
Την σερβίρουμε ζεστή με λίγο ξύσμα πορτοκαλιού, λίγη πάπρικα και λίγο καγιέν.

Να! Κάπως έτσι:

IMG_5238

Αν δεν είχαμε το βραδινό τραπέζι θα τα συνδύαζα με τορτελόνι τυριού με βούτυρο, λίγο φασκόμηλο, στίλτον και καρύδι. Πόσο πιο Χριστούγεννα πια;

σσσσσσσσσσσσ…
http://soumada.tumblr.com/post/39131200232/3