Tags

, , , , ,

Και με τα πολλά πολλά φτάσαμε στις διακοπές.
Από σήμερα και για 2 εβδομάδες δεν θα κάνω τίποτα. Μπάνια, φαγητό, ποτά και ύπνος. Ποια #prospatheia;

Σήμερα λοιπόν πρώτη μέρα αδείας, αλλά οι διακοπές ξεκίνησαν από χτες
το βράδυ που πήγαμε στους Α.&Α. για να φάμε το πατροπαράδοτο μπέργκερ που σημαίνει την έναρξη των διακοπών.
Διακοπές φέτος σημαίνει Κρήτη. Ανυπομονώ. Αν και έχω ένα άγχος. Ελπίζω να χωράω στα ρούχα μου στην επιστροφή και τίποτα άλλο! Κατάλαβες.

Σήμερα λοιπόν είχαμε ετοιμασίες. Πλυντήρια, τσεκάρισμα και φτιάξιμο βαλίτσας για αύριο, τελευταία ψώνια
και μαζί με όλα αυτά άδειασα και το ψυγείο. Έλα μου όμως που είχα κάτι λαχανικά που δεν μου πήγαινε η καρδιά να τα πετάξω.
Ξεκίνησα να μαγειρεύω έχοντας στο μυαλό μου μια “διαφορετική” στραπατσάδα. Ο ψηλός όμως προτιμούσε μακαρόνια, διαπραγματεύθηκα μήπως και τα τρώγαμε με νούντλς, αλλά τελικά καταλήξαμε στην αρχική του σκέψη. Με πένες.

Θα δεις ότι έχω χρησιμοποιήσει mushroom ketchup μην ανησυχείς αν δεν έχεις, μπορείς να την αντικαταστήσεις με worcestershire sauce. Αν δεν έχεις ούτε γούστερ σος (όπως έλεγε η γιαγιά μου) βάλε απλά 1 κουταλάκι ξίδι ή ακόμα καλύτερα σόγια σος.

4 καρότα τριμμένα
2 πιπεριές Φλωρίνης
1 πράσινη πιπεριά
1 κίτρινη πιπεριά
2 μέτριες ντομάτες
2 μέτρια κρεμμύδια
Μπόλικο κρασί (λευκό ή κόκκινο ή και τα δύο)
Λίγο πελτέ
Λίγη πάπρικα
Λίγο μπούκοβο
Λίγο κύμινο
Λίγη mushroom ketchup
Αλάτι
Πιπέρι
Ελαιόλαδο
1 πακέτο πένες ολικής

Τσιγάρισα πρώτα το κρεμμύδι και πρόσθεσα μέσα τα υπόλοιπα λαχανικά.
Τα έσβησα με μπόλικο κρασί (και λευκό και κόκκινο)
Πρόσθεσα τις ντομάτες, που πολτοποίησα στο μπλέντερ, τον πελτέ, την πάπρικα, το μπούκοβο, το κύμινο και την mushroom ketchup και τα άφησα να σιγοβράσουν.
Τόσο όσο να δέσει η σάλτσα, αλλά να έχει και αρκετά υγρά.
Έβρασα τις πένες λίγο πιο αλ ντέντε και τις πρόσθεσα μέσα στην σάλτσα. Ανακάτεψα καλά έκλεισα το καπάκι και τις άφησα για 2-3 λεπτά να απορροφήσουν την σάλτσα.

Έτοιμα!

Τα σέρβιρα με παρμεζάνα. Ευτυχώς έχω πάντα στην κατάψυξη.

via Tumblrhttp://ift.tt/X92Rdl